pátek 10. listopadu 2017

Kvíz

  
 Ani v pátek nezahálíme a tentokrát jsme po škole hledali hádanky na téma rodina.

Společně jsme vytvořili jednu velkou skupinku a vydali se hledat poschovávané otázky. 

Zajímá vás, jaké hádanky jsme našli? 





U řeky seděl chlapec. Někdo mu zakryl zezadu oči a řekl: „Jsi můj syn, ale já nejsem tvůj otec“. Kdo to byl? 
 Matka s otcem mají šest synů, každý syn má jednu sestru. Kolik členů má rodina?
Mám otce i matku, a přece nejsem syn. Kdo jsem? 
Otec shrabe 7 kupek listí a syn 3 kupky listí, když to shrabou dohromady, kolik to bude kupek? 
    
Můj otec a má matka měli dítě, ale nebyl to ani bratr, ani sestra.







Tak už znáte odpovědi na otázky? My už ano.

                                                                                                                          Lucka



Žádné komentáře:

Okomentovat