pátek 9. února 2018

Páteční výprava

V pátek se v družině konala  očekávána výprava za poznáním. Od příchodu do družiny jsem několikrát zaslechla otázku: " A kdy už půjdeme do toho lomu?"










Do lomu jsme se opravdu nakonec vydali. Nejdříve bylo potřeba zakreslit cestu do mapy. Ale zadání nebylo jednoduché. Nesměli jsme jít po hlavní silnici, takže jsem na dvou mapách hledali, jestli je tam cesta nebo chodník po kterém bychom mohli bezpečně jít. Tohoto úkolu se chopily děti z 2. oddělení


A tady je nezpevněná cesta. Tou jít můžeme.

Ještě vyznačit cestu fixou pro ostatní do map.
 Děti z 1. oddělení zatím četly dopis.

Jak to otevřít, aby jsme dopis neroztrhly?

Copak píšou?

A poslali nám omalovánky. Děkujeme :) 

 A pak šup do šatny  a po vyznačené trase směr lom.
Trasa, kterou jsme se společně vydali.

Samozřejmě podle map.
Cestou k lomu jsme si zahráli zajímavou hru. Znáte hru aj,ou a kch?  My jsme se hodně nasmáli a šlapali do kopečka.Nedaleko lomu jsme potkali zajímavé zvířátko.

Ovce
A pak konečně jsme dosáhli našeho cíle.

Dozvěděli jsme se, že některé kameny z tohoto lomu byly použity ke stavbě nadjezdu, který vede nad kolejemi, směrem na Poděbrady. U lomu jsem našli strom, který jsme tam společně zasadili.

Tak to je on.
A pak rychlým "krokem" zpátky do školy.



A kolik jsme toho za výpravu nachodili? Nevěřila jsem vlastním očím, když mi vyšlo číslo 3,4 km.






Žádné komentáře:

Okomentovat